Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΕΝΕΡΓΕΙΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΕΝΕΡΓΕΙΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2011

• Οι πραγματικοί συνδικαλιστές αγωνίζονται και ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ στον ΔΡΟΜΟ

 Νέο  Ξεκίνημα
             Σήμερα είναι το αύριο που φοβόσασταν χθες. Αντισταθείτε!!

Πτολεμαΐδα 22/10/2011

·        Οι πραγματικοί συνδικαλιστές αγωνίζονται και ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ στον ΔΡΟΜΟ.
·        Οι ΑΓΩΝΕΣ τους δεν μπορούν να διαγραφούν από κανέναν.

         Τραγικό θάνατο βρήκε ο συνδικαλιστής του Π.Α.ΜΕ Κοτσαρίδης Δημήτρης ο οποίος μαζί με άλλους χιλιάδες εργαζόμενους αγωνίζονταν καθημερινά στον δρόμο, για την ανατροπή της πολιτικής «ΠΤΩΧΕΥΣΗΣ» των Ελλήνων και «ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ» της Ελλάδας που επιχειρείται από την Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ.
         Εμείς δεν θα στείλουμε τυπικά συλλυπητήρια στην οικογένεια και την παράταξη του τιμούμε τους αγώνες τους.
Το μήνυμα που θα στέλνει πάντα σ΄εμάς ο Δημήτρης Κοτσαρίδης είναι πως, δεν έχουμε το δικαίωμα να σιωπούμε και να θυσιάζουμε την αλήθεια στο βωμό της πολιτικής και των συμφερόντων.
Είμαστε υποχρεωμένοι να αγωνιζόμαστε και να συγκρουόμαστε με τις οικονομικές και πολιτικές συντεχνίες.
         Σήμερα το οργισμένο ποτάμι των ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΩΝ πολιτών οι οποίοι κατεβαίνουν στους δρόμους και γεμίζουν τις πλατείες εκφράζοντας την ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ τους απέναντι στα μέτρα της Κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ και της ΤΡΟΙΚΑΣ, μόνο από εργατικές ΣΥΝΤΕΧΝΙΕΣ δεν αποτελείται.
        Έχοντας επίγνωση των πράξεων και των λόγων μας, με μόνο στόχο  τη συμβολή μας στον κοινό αγώνα των Ελλήνων που δεν έσκυψαν ποτέ το κεφάλι, είμαστε υποχρεωμένοι να συνεχίσουμε να συμμετέχουμε σ΄αυτόν  τον αγώνα που απ ΄τους πρωτους ξεκινήσαμε, όσο ποιο ενεργά και δυναμικά γίνεται.

Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2011

ΑΠΕΡΓΙΑ ΛΥΓΚΗΣΤΙΣ

Το σωματείο «ΛΥΓΚΗΣΤΙΣ» συμμετέχει στην απεργία την Τετάρτη 19 και την Πέμπτη  20 Οκτωβρίου  που κήρυξε η ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ .
Η κυβέρνηση για μια ακόμη φορά βγάζει τους εργαζόμενους στο δρόμο, διαδηλώνοντας ενάντια στην πολιτική της ανεργίας, στην εφεδρεία και στις απολύσεις .




ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 19 ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 20 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΚΑΙ ΩΡΑ  11:00 π.μ.



ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΛΑΤΕΙΑ  ΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ.




                                                                                                  ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΛΥΓΚΗΣΤΙΣ

Ραγδαίες οι εξελίξεις στα θέματα της ενέργειας στον νομό μας μετά από την δημοσιοποίηση των σεναρίων που προωθεί η κυβέρνηση για την πώληση των μονάδων ΑΗΣ Αμυνταίου. Σενάρια τα οποία επιβεβαιώθηκαν και δια στόματος Υπουργού στην πρόσφατη επίσκεψή του στο λεκανοπέδιο της Δυτικής Μακεδονίας ,ποια είναι τελικά η απόφαση κανείς ακόμα δεν γνωρίζει.
Το σωματείο μας ως υπεύθυνο δεν κάθισε με σταυρωμένα χέρια, κινητοποιήθηκε άμεσα και ξεκίνησε κύκλο επαφών ως είχε αποφασίσει,  ενημέρωσε τους τοπικούς φορείς ,έτσι ώστε να έχουν γνώση και να αναλάβουν τις ευθύνες που τους αναλογούν.
Συναντηθήκαμε με τον αντιπεριφερειάρχη  κ. Ηλιάδη καθώς και με τον δήμαρχο Φλώρινας  κ. Βοσκόπουλο και ανταποκριθήκαμε στο κάλεσμα του δημάρχου Αμυνταίου κ. Ιωσιφίδη όπου και τοποθετηθήκαμε για τα ζητήματα αυτά.
Υπήρξε στις συναντήσεις μας ταύτιση απόψεων και από κοινού αποφασίστηκε να γίνουν συντονισμένες προσπάθειες και ανάλογες δράσεις για ανατροπή των δυσχερών καταστάσεων.
Για μια ακόμη φορά η κοινωνία μας  όπως και εμείς διερωτόμαστε :
Γιατί πάλι η Φλώρινα το πειραματόζωο της ενεργειακής πολιτικής ;
 Επιτέλους η τοπική κοινωνία μαζί με τους εργαζόμενους  πρέπει να αναλάβει δράση. Πως θα δημιουργηθεί ανάπτυξη όπως λεν με το κλείσιμο των μονάδων;
Μην ζούμε με αυταπάτες ,αυτά είναι σχέδια των επενδυτών να κλείσουν οι μονάδες της ΔΕΗ ,για να μπορέσουν να προωθήσουν το «δικό τους προϊόν» .
Ζούμε σε έναν Νομό με πανέμορφο φυσικό τοπίο που πρέπει να αξιοποιηθεί, παρόλα αυτά βλέπουμε γύρω μας σε αυτό το τοπίο να φυτρώνουν σαν μανιτάρια τα «καθρεφτάκια» και τα «φουρφούρια» όπως αποκαλούνται. Αυτά δεν παραβιάζουν την αισθητική του τοπίου?
Δεν είμαστε αντίθετη στις άλλες μορφές ενέργειας αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να υπάρχει και αθέμιτος ανταγωνισμός. Διερωτόμαστε πόσες θέσεις εργασίας θα προσφέρουν αυτές οι μορφές ενέργειας? Σεβόμενοι το περιβάλλον αλλά παράλληλα αφουγκραζόμαστε και τις ανησυχίες των πολιτών και  πρέπει κατά την άποψή μας  το εγχώριο προϊόν που λέγεται λιγνίτης να το αξιοποιήσουμε ορθολογικά  βελτιώνοντας και την καύση του στις μονάδες, κατασκευάζοντας όπου χρειάζεται συστήματα φιλικά στο περιβάλλον.
Είτε το θέλουμε είτε όχι αυτές οι μορφές ενέργειας προσφέρουν πολλές θέσεις εργασίας, κάτι που χρειάζεται αυτή την χρονική περίοδο ο λαός.
Ας προωθήσουμε επιτέλους την περιβόητη ανάπτυξη που επικαλούνται, βοηθώντας τον πολίτη για την οικονομική επιβίωσή του.








 Συνάδελφοι - συμπολίτες μας η χρονική αυτή συγκυρία που διανύει η χώρα είναι από τις δυσκολότερες μετά την μεταπολίτευση , γι’ αυτό το λόγο θέλουμε να στηριχθεί η οικονομία μας και τελικά η επιβίωση μας.
Προτείνουμε :

  • Αξιοποίηση του εγχώριού μας ορυκτού πλούτου.
  • Αξιοποίηση του φυσικού μας κάλλους.
  • Στήριξη της τοπικής αγοράς μας .
  • Διαφωνούμε με την εισαγωγή καύσιμου από άλλες χώρες.(Βουλγαρία – Τουρκία).
  • Αξιοποίηση του έμψυχού μας δυναμικού.
  • Άμεση προώθηση της τηλεθέρμανσης.
  • Αξιοποίηση του τοπικού πόρου με αιχμή τις ανάγκες του πολίτη.
  • Λέμε ΝΑΙ στον υγιές ανταγωνισμό με ίσους όρους , ΟΧΙ όμως στην προώθηση του αθέμιτου ανταγωνισμού όπως προσπαθούν να μας τον επιβάλλουν.






                                                             Για το Δ.Σ.

                                                                       
Ο Πρόεδρος                                                                          Ο Γεν.Γραμματέας




Δεληγιώργης  Χρήστος                                                           Νικόπουλος Ευάγγελος

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΔΗΣΥ ΑΠΟ ΤΟΝ Παπαδόπουλο Μιχάλη και Κωνσταντινίδη Στάθη

Οι Βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας κ.κ. Παπαδόπουλος Μιχάλης, Κοζάνης και Κωνσταντινίδης Στάθης, Φλώρινας, σχετικά με την ανακοίνωση της Τ.Ο. Εορδαίας της Δημοκρατικής Συμμαχίας, με την οποία σχολιάζεται η ερώτηση τους για το εφάπαξ, τις συντάξεις και την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη των εργαζομένων της  ΔΕΗ, έκαναν την ακόλουθη δήλωση:

«Η ανακοίνωση της Τ.Ο. Εορδαίας της Δημοκρατικής Συμμαχίας, μόνο θυμηδία προκαλεί.
Το στυγνό νεοφιλελεύθερο πρόσωπο της Δημοκρατικής Συμμαχίας, του «κόμματος» των προθύμων, δε μπορεί να κρυφτεί πίσω από  καλοπροαίρετες προσωπικές απόψεις, όπως αυτές εκφράστηκαν από τον κ. Βαγγέλη Ιωαννίδη.
Η Δημοκρατική Συμμαχία έχει διαγράψει προ πολλού τη ΔΕΗ και τους εργαζομένους της επιχείρησης από την πολιτική της ατζέντα.
Παρατίθεται για την αλήθεια αυτούσια η δήλωση του εκπροσώπου τύπου της ΔΗ.ΣΥ. για το θέμα, που αναρτήθηκε στην επίσημη ιστοσελίδα του κόμματος με ημερομηνία 1 Ιουλίου 2011:
«Το σχέδιο πώλησης λιγνιτικών και υδροηλεκτρικών μονάδων της ΔΕΗ, αποτελεί σωστή κίνηση από την κυβέρνηση. Η εξέλιξη αυτή μπορεί να παίξει καταλυτικό ρόλο στη δημιουργία υγιούς ανταγωνιστικού περιβάλλοντος, πετυχαίνοντας την ουσιαστική απελευθέρωση της αγοράς ενέργειας και την προσέλκυση νέων ιδιωτικών επενδύσεων. Βασικό, ωστόσο, παραμένει να αρθεί ουσία και όχι τύποις το μονοπώλιο της ΔΕΗ στην εκμετάλλευση των λιγνιτικών και υδάτινων πόρων για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας».
Άλλωστε, όλα αυτά που αναφέρονται στην ανακοίνωση της ΔΗ.ΣΥ., δεν είναι τίποτα άλλο από τα προσυμφωνηθέντα του μνημονίου, το οποίο όλοι γνωρίζουν ποιος το έχει ψηφίσει».

Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2011

Προσοχη στην ΔΕΗ και το θέμα της ενέργειας

Ενόψει εξελίξεων στο θέμα της ιδιωτικοποίησης της ΔΕΗ και της απελευθέρωσης της αγοράς ενέργειας κρίνω σκόπιμο, να κοινοποιήσω τις απόψεις μου,  για τα πολύ σημαντικά αυτά θέματα, που θα απασχολήσουν ακόμη περισσότερο, τις μέρες, που ακολουθούν, την χώρα μας, αλλά για ευνόητους λόγους και την περιοχή μας, η οποία αποτελεί το ενεργειακό κέντρο της Ελλάδας. Η ιδιωτικοποίηση της ΔΕΗ είναι πολύ σημαντικό ζήτημα ακόμη και για την εθνική ασφάλεια της πατρίδας μας, για να προωθηθεί με συνοπτικές και αδιαφανείς διαδικασίες. Οφείλουν, να γνωρίζουν, όσοι με ελαφρότητα εκφράζονται στο ζήτημα της πώλησης της ΔΕΗ, πως όποιος παραδίδει άκριτα την ενέργεια και τον ορυκτό πλούτο,  παραδίδει τα κλειδιά μιας χώρας.
  Ως φιλελεύθερος βεβαίως πιστεύω στην μείωση του κράτους και στην ιδιωτική πρωτοβουλία, η οποία αποτελεί κινητήριο δύναμη παραγωγής πλούτου, είναι όμως άλλο

Δευτέρα 9 Μαΐου 2011

Λιγνιτικό τέλος διεκδικούν 5 Δήμοι της Δυτικής Μακεδονίας από τη ΔΕΗ

Το θέμα της διεκδίκησης της καταβολής του λιγνιτικού τέλους από τη ΔΕΗ, θα θέσουν την Πέμπτη οι 5 δήμαρχοι μέλη του Δικτύου Ενεργειακών Δήμων, που συγκροτήθηκε την περασμένη εβδομάδα, στον υφυπουργό Περιβάλλοντος Γ. Μανιάτη. Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Ναυτεμπορική», οι δήμαρχοι Αμυνταίου, Μεγαλόπολης, Εορδαίας, Κοζάνης και Φλώρινας θα ζητήσουν να καταβάλλει το τέλος η ΔΕΗ, προκειμένου να χρηματοδοτούνται αναπτυξιακές δράσεις για τις περιοχές τους.

Ο δήμαρχος Αμυνταίου και πρόεδρος του Δικτύου, Μάκης Ιωσηφίδης, επισήμανε ότι «Το λιγνιτικό τέλος το πληρώνουν οι ιδιώτες, ενώ η ΔΕΗ ΑΕ έχει απαλλαγεί από αυτό με διάταξη του 1975 και την αιτιολογία της εξυπηρέτησης δημοσίου συμφέροντος.

Από τη στιγμή όμως που η επιχείρηση μπήκε στο χρηματιστήριο, το 1993, έχει εκλείψει ο λόγος μη καταβολής του τέλους. Συνεπώς θα διεκδικήσουμε την καταβολή του στους Δήμους».

Επίσης, δήλωσε αισιόδοξος για τις προθέσεις του υπουργείου και τόνισε ότι για πολλά ακόμη ζητήματα το Δίκτυο Ενεργειακών Δήμων θα προσφύγει στη δικαιοσύνη προκειμένου να διεκδικήσει τα δίκαιά του.

Την ίδια στιγμή αναζητούνται πρακτικές και πολιτικές που έχουν υιοθετηθεί σε ευρωπαϊκό επίπεδο από περιοχές όπου υπάρχει δραστηριότητα εξόρυξης λιγνίτη.

Επίσης, θα προωθηθεί η δημιουργία γραφείου στις Βρυξέλλες για την αναζήτηση συνεργασιών με ευρωπαϊκές πόλεις.

Ο κ. Ιωσηφίδης τόνισε ότι «Βασικό μας μέλημα είναι η προετοιμασία για τη μεταλιγνιτική περίοδο ώστε να μην μείνουν οι περιοχές μας κρανίου τόπος».
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ

Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου 2010

4.740.405 εκατ. ευρώ στη ΦΛΩΡΙΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΕΚΑ ΩΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΣ ΝΟΜΟΣ


Τη διάθεση και κατανομή του ποσού των 22.860.092,97 ευρώ για το έτος 2010 στους ενεργειακούς νομούς της χώρας, αποφάσισε η Επιτροπή με αντικείμενο την απόδοση των κονδυλίων από το «Τέλος Ανάπτυξης Βιομηχανικών Περιοχών Παραγωγής Ηλεκτρικού Ρεύματος από Λιγνιτικούς Σταθμούς».

Το λεγόμενο και «Λιγνιτικό Τέλος» ορίζεται στο 0,4% του Ετήσιου Κύκλου Εργασιών της Δημόσιας Επιχείρησης Ηλεκτρισμού.

Η Επιτροπή αποφάσισε την καταβολή του ποσού από την ΔΕΗ, ως ακολούθως :
Στον Νομό Φλώρινας, η Νομαρχία θα εισπράξει 2.370.202 ευρώ, οι μη ενεργειακοί δήμοι 711.060 Ευρώ, ενώ η κατανομή στους ενεργειακούς δήμους είναι :

- Φιλώτα : 560.458,17 Ευρώ
- Αμυνταίου: 431.376,92 Ευρώ
- Μελίτη : 409.642,16 Ευρώ και
- Αετού : 257.664 Ευρώ.

Σάββατο 20 Μαρτίου 2010

ΜΝΗΣΤΗΡΕΣ ΓΙΑ ΜΕΛΙΤΗ II


Σύμφωνα με πληροφορίες που διέρρευσαν στον Ελληνικό τύπο αναμένεται να εκδηλώσουν ενδιαφέρον για την κατασκευή και εκμετάλλευση της δεύτερης λιγνιτικής μονάδας ΜΕΛΊΤΗ II, η ΕΛΛΑΚΤΩΡ (Μπόμπολας-Καλιτσάντσης) με την οποία η Elpedison έχει κατ' αρχήν συμφωνία προμήθειας λιγνίτη, στο πλαίσιο της προσπάθειάς της για αμφισβήτηση του μονοπωλίου της ΔΕΗ στο καύσιμο αυτό.