Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΥΠΕΚΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΥΠΕΚΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2011

• Οι πραγματικοί συνδικαλιστές αγωνίζονται και ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ στον ΔΡΟΜΟ

 Νέο  Ξεκίνημα
             Σήμερα είναι το αύριο που φοβόσασταν χθες. Αντισταθείτε!!

Πτολεμαΐδα 22/10/2011

·        Οι πραγματικοί συνδικαλιστές αγωνίζονται και ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ στον ΔΡΟΜΟ.
·        Οι ΑΓΩΝΕΣ τους δεν μπορούν να διαγραφούν από κανέναν.

         Τραγικό θάνατο βρήκε ο συνδικαλιστής του Π.Α.ΜΕ Κοτσαρίδης Δημήτρης ο οποίος μαζί με άλλους χιλιάδες εργαζόμενους αγωνίζονταν καθημερινά στον δρόμο, για την ανατροπή της πολιτικής «ΠΤΩΧΕΥΣΗΣ» των Ελλήνων και «ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ» της Ελλάδας που επιχειρείται από την Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ.
         Εμείς δεν θα στείλουμε τυπικά συλλυπητήρια στην οικογένεια και την παράταξη του τιμούμε τους αγώνες τους.
Το μήνυμα που θα στέλνει πάντα σ΄εμάς ο Δημήτρης Κοτσαρίδης είναι πως, δεν έχουμε το δικαίωμα να σιωπούμε και να θυσιάζουμε την αλήθεια στο βωμό της πολιτικής και των συμφερόντων.
Είμαστε υποχρεωμένοι να αγωνιζόμαστε και να συγκρουόμαστε με τις οικονομικές και πολιτικές συντεχνίες.
         Σήμερα το οργισμένο ποτάμι των ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΩΝ πολιτών οι οποίοι κατεβαίνουν στους δρόμους και γεμίζουν τις πλατείες εκφράζοντας την ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ τους απέναντι στα μέτρα της Κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ και της ΤΡΟΙΚΑΣ, μόνο από εργατικές ΣΥΝΤΕΧΝΙΕΣ δεν αποτελείται.
        Έχοντας επίγνωση των πράξεων και των λόγων μας, με μόνο στόχο  τη συμβολή μας στον κοινό αγώνα των Ελλήνων που δεν έσκυψαν ποτέ το κεφάλι, είμαστε υποχρεωμένοι να συνεχίσουμε να συμμετέχουμε σ΄αυτόν  τον αγώνα που απ ΄τους πρωτους ξεκινήσαμε, όσο ποιο ενεργά και δυναμικά γίνεται.

Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011

ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΔΕΝ ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;

του Παντελή Καραλευθέρη
Αν/Γραμματέα ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ -ΚΗΕ

-Τα Ορυχεία Αχλάδας έκλεισαν.
-Ο ΑΗΣ Μελίτης, το καθαρότερο εργοστάσιο Παραγωγής Ηλεκτρικού Ρεύματος, ΚΛΕΙΝΕΙ.
-Η Βεύη ΣΤΟΙΧΕΙΩΝΕΙ και νέα Ορυχεία ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΜΕ ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΥΠΕΚΑ.

     Τελικά σ’αυτή την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ δεν ακούει κανείς.
Ακούνε μόνο τις υψηλές συχνότητες των Τροϊκανών, οι οποίοι ¨τσιρίζουν¨ στο παζάρι του ξεπουλήματος της περιουσίας της χώρας που έστησε ο Γιώργος Παπανδρέου.
    Στην ενέργεια η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, παραπαίοντας μέσα στην κρίση, δημιουργεί πρόσθετα προβλήματα.
Από καιρό είχαμε γράψει πως το Ορυχείο Αχλάδας θα κλείσει.
    Παρά τις φιλότιμες προσπάθειες των εργαζομένων, στις ιδιωτικές επιχειρήσεις και του Εργατικού Κέντρου Φλώρινας να λυθούν τα προβλήματα, η εταιρεία – ιδιοκτήτης δεν κατάφερε να ανταποκριθεί στις συμβατικές της υποχρεώσεις. Ποιες ευθύνες υπάρχουν και σε ποιον αναλογούν ας τις ελέγξει η ΔΕΗ. Πάντως, η ευθύνη της συνολικής ανάληψης της τροφοδοσίας από ένα μόνο Ορυχείο, βαραίνει κυρίως τον ιδιοκτήτη, αλλά και όσους από την ΔΕΗ συμβολαιοποίησαν αυτή την επιλογή, όπως και όσους από το υπουργείο την στήριξαν.
     Δυστυχώς όμως τα προβλήματα συνεχίζονται και γίνονται μεγαλύτερα

Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

ΔΑΚΕ- ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ ΛΙΓΝΙΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΔΥΤ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΔΑΚΕ- ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ
ΛΙΓΝΙΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΔΥΤ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Στο Δημαρχείο Μελίτης συνεδρίασε η συντονιστική επιτροπή της ΔΑΚΕ ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ λιγνιτικής παραγωγής με θέματα :
-          την εξέλιξη στο θέμα της περεταίρω απελευθέρωσης και τα εναλλακτικά σενάρια.
-          την καθυστέρηση της νέας προκήρυξης του ΑΗΣ ΜΕΛΙΤΗΣ 2.
-          την  καθυστέρηση της ανάθεσης του  ιδιωτικού ορυχείου της Βεύης.
-          την ανυπαρξία αξιοποίησης των κοιτασμάτων  τις ΔΕΗ  Ν. Φλώρινας.
-          τον συντονισμό των δράσεων του συνδικάτου με την τοπική κοινωνία.

Με την διαφαινόμενη επιλογή της κυβέρνησης να προχωρήσει στην ενοικίαση των μονάδων η ΔΑΚΕ του λιγνιτικού κέντρου δηλώνει την κάθετη αντίδραση της, η οποία θα εκφραστεί σε όλα τα επίπεδα και με όλους τους τρόπους . Ακόμα και εάν το συνδικάτο ανεχθεί ως ανάγκη την λύση αυτή τότε η ΔΑΚΕ του λιγνιτικού κέντρου θα διαφοροποιηθεί με ότι σημαίνει αυτό.
 Τα εναλλακτικά σενάρια ανταλλαγής με MWώρες από άλλα καύσιμα ή  με ποσότητες λιγνίτη από τους ιδιώτες, μας  βρίσκουν αντίθετους όσο δεν ξεκαθαρίζονται με σαφείς κώδικες συναλλαγών ή κοστολόγηση και τα κέρδη ή οι ζημιές κάθε πλευράς, κάθε σενάριο ανταλλαγής θα μας βρει  αντίθετους εάν ζημιώνει την ΔΕΗ έστω και στο ελάχιστο.

Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου 2010

4.740.405 εκατ. ευρώ στη ΦΛΩΡΙΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΕΚΑ ΩΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΣ ΝΟΜΟΣ


Τη διάθεση και κατανομή του ποσού των 22.860.092,97 ευρώ για το έτος 2010 στους ενεργειακούς νομούς της χώρας, αποφάσισε η Επιτροπή με αντικείμενο την απόδοση των κονδυλίων από το «Τέλος Ανάπτυξης Βιομηχανικών Περιοχών Παραγωγής Ηλεκτρικού Ρεύματος από Λιγνιτικούς Σταθμούς».

Το λεγόμενο και «Λιγνιτικό Τέλος» ορίζεται στο 0,4% του Ετήσιου Κύκλου Εργασιών της Δημόσιας Επιχείρησης Ηλεκτρισμού.

Η Επιτροπή αποφάσισε την καταβολή του ποσού από την ΔΕΗ, ως ακολούθως :
Στον Νομό Φλώρινας, η Νομαρχία θα εισπράξει 2.370.202 ευρώ, οι μη ενεργειακοί δήμοι 711.060 Ευρώ, ενώ η κατανομή στους ενεργειακούς δήμους είναι :

- Φιλώτα : 560.458,17 Ευρώ
- Αμυνταίου: 431.376,92 Ευρώ
- Μελίτη : 409.642,16 Ευρώ και
- Αετού : 257.664 Ευρώ.