Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΜΠΙΡΜΠΙΛΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΜΠΙΡΜΠΙΛΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011

ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΔΕΝ ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;

του Παντελή Καραλευθέρη
Αν/Γραμματέα ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ -ΚΗΕ

-Τα Ορυχεία Αχλάδας έκλεισαν.
-Ο ΑΗΣ Μελίτης, το καθαρότερο εργοστάσιο Παραγωγής Ηλεκτρικού Ρεύματος, ΚΛΕΙΝΕΙ.
-Η Βεύη ΣΤΟΙΧΕΙΩΝΕΙ και νέα Ορυχεία ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΜΕ ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΥΠΕΚΑ.

     Τελικά σ’αυτή την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ δεν ακούει κανείς.
Ακούνε μόνο τις υψηλές συχνότητες των Τροϊκανών, οι οποίοι ¨τσιρίζουν¨ στο παζάρι του ξεπουλήματος της περιουσίας της χώρας που έστησε ο Γιώργος Παπανδρέου.
    Στην ενέργεια η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, παραπαίοντας μέσα στην κρίση, δημιουργεί πρόσθετα προβλήματα.
Από καιρό είχαμε γράψει πως το Ορυχείο Αχλάδας θα κλείσει.
    Παρά τις φιλότιμες προσπάθειες των εργαζομένων, στις ιδιωτικές επιχειρήσεις και του Εργατικού Κέντρου Φλώρινας να λυθούν τα προβλήματα, η εταιρεία – ιδιοκτήτης δεν κατάφερε να ανταποκριθεί στις συμβατικές της υποχρεώσεις. Ποιες ευθύνες υπάρχουν και σε ποιον αναλογούν ας τις ελέγξει η ΔΕΗ. Πάντως, η ευθύνη της συνολικής ανάληψης της τροφοδοσίας από ένα μόνο Ορυχείο, βαραίνει κυρίως τον ιδιοκτήτη, αλλά και όσους από την ΔΕΗ συμβολαιοποίησαν αυτή την επιλογή, όπως και όσους από το υπουργείο την στήριξαν.
     Δυστυχώς όμως τα προβλήματα συνεχίζονται και γίνονται μεγαλύτερα

Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011

Κωνσταντινίδης, σχετικά με την μετεγκατάσταση των Αναργύρων


Φλώρινα 08/02/2011
«Αποτελεί θετική εξέλιξη η κατάθεση τροπολογίας από την Υπουργό Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής κ. Μπιρμπίλη, σχετικά με το άρθρο 28 του νομοσχεδίου ¨Διατήρηση της βιοποικιλότητας και άλλες διατάξεις¨, το οποίο συζητήθηκε σήμερα στην επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, καθότι δικαιώνεται η θέση που είχα δημόσια εκφράσει από την πρώτη στιγμή, ότι ο αγώνας πρέπει να δοθεί για να πειστεί η ΔΕΗ και το Δημόσιο πως είναι οι απόλυτα υπεύθυνοι για την περιβαλλοντική υποβάθμιση των Αναργύρων, την υποβάθμιση της ποιότητας ζωής των κατοίκων αλλά και για τις επιπτώσεις, επί σειρά ετών, στην υγεία τους από τη λειτουργία των ορυχείων των Αναργύρων.
Χάριν στη μελέτη που πραγματοποιήθηκε και κατατέθηκε έγιναν αποδεκτές οι ευθύνες και πάρθηκε η δίκαιη απόφαση.

Τρίτη 1 Ιουνίου 2010

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΔΑΚΕ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Πτολεμαΐδα 01/06/2010




ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΕΧΕΙ ΑΠΟΦΑΣΊΣΕΙ ΝΑ ΠΟΥΛΉΣΕΙ ΤΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΔΕΗ
-ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΣΕ ΚΟΖΑΝΗ ΚΑΙ ΦΛΩΡΙΝΑ ΚΡΎΒΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΙΛΟΎΝ
-ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ ΟΙ ΔΙΑΨΕΥΣΕΙΣ ΜΠΙΡΜΠΙΛΗ ΚΑΙ ΖΕΡΒΟΥ


Αυξάνονται θεαματικά τα δημοσιεύματα και οι πληροφορίες, που θέλουν την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ να πουλά τα εργοστάσια της ΔΕΗ, σε ιδιώτες επενδυτές του εξωτερικού. Τα λιγνιτικά και τα υδροηλεκτρικά εργοστάσια πωλούνται άμεσα ενώ το δίκτυο διανομής προσχηματικά θα ανήκει στο κράτος μέσω της ΔΕΗ, αλλά θα εξυπηρετεί τους ιδιώτες παραγωγούς.
Το υπέδαφος της χώρας, τα ποτάμια, τα μεγάλα δίκτυα που με τόσο κόπο έφτιαξε ο Ελληνικός λαός, παραχωρούνται σήμερα στις απαιτήσεις της Τρόικας απ΄τον πρωθυπουργό κ. Γ Παπανδρέου ο οποίος λειτουργεί ως απλός Νομάρχης ενός ακριτικού νομού της Ευρώπης.

Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2010

ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΙ ΔΗΜΟΙ ΦΛΩΡΙΝΑΣ


Συνάντηση στο Υπουργείο Περιβάλλοντος με την Υπουργό Τίνα Μπιρμπίλη θα έχουν ο Νομάρχης Γιάννης Βοσκόπουλος και οι Δήμαρχοι Αμυνταίου, Φιλώτα, Αετού και Μελίτης στις 22 Φεβρουαρίου. Σε σύσκεψη που έγινε χθες στο γραφείο του Νομάρχη, συζητήθηκαν τα θέματα της επικείμενης συνάντησης, που έχουν σχέση με τη δραστηριότητα της Δ.Ε.Η. Α.Ε. στην περιοχή. Προτεραιότητες αποτελούν η μετεγκατάσταση των Δ.Δ. Αναργύρων, Αχλάδας και Βεύης, η κατασκευή της μονάδας Μελίτη ΙΙ, καθώς και η κατασκευή μονάδας αποθείωσης στο Φιλώτα.

ΠΗΓΗ : www.papagr.blogspot.com