Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΒΕΥΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΒΕΥΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 2 Αυγούστου 2011

Επικύρωση από ΥΠΕΚΑ της short list για το λιγνιτορυχείο Βεύης

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ & ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ – ΠΛΗΤΤΟΜΕΝΩΝ ΒΕΥΗΣ
ΑΡΙΘΜ. ΑΠΟΦ. ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ 177/2010 ΜΟΝΟΜΕΛΟΥΣ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟΥ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
ΕΤΟΣ ΙΔΡΥΣΗΣ 2010    http://e-vevi.blogspot.com       Τ.Θ. 185    ΒΕΥΗ 53074

Βεύη 1 Αυγούστου 2011
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Επικυρώθηκε η short list των πέντε για την εκμίσθωση του δημόσιου λιγνιτωρυχείου Βεύης (πρώην ΒΙΟΛΙΓΝΙΤ).  Η ΤΕΡΝΑ Α.Ε. πρώτη στη πεντάδα. Εκτός οριστικά η κοινοπραξία «HORIZON Μεταλλευτική (Κοπελούζος) – ΜΕΤΕ».
Στην τελική ευθεία εισέρχεται η εκμίσθωση του δημόσιου λιγνιτωρυχείου της Βεύης (πρώην ΒΙΟΛΙΓΝΙΤ) μετά και την οριστικοποίηση της short list των 5 ομίλων που θα το διεκδικήσυν.
Υπουργική απόφαση, με την οποία εγκρίνονται τα πρακτικά της συνεδρίασης της Επιτροπής για την Εκμίσθωση των Δικαιωμάτων Έρευνας και Εκμετάλλευσης του Δημοσίου λιγνιτωρυχείου Βεύης του Νομού Φλώρινας, υπέγραψε ο υπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, Γιώργος Παπακωνσταντίνου.

Κυριακή 3 Ιουλίου 2011

Η Δυτική Μακεδονία να παραμείνει η Σάρισα της ενεργειακής φάλαγγας της Ελλάδος.

Φλώρινα 3/7/2011
Αριθ. Πρωτ. 1185               

                                                                                                                          ΠΡΟΣ  
Πρόεδρο και Διευθύνων Συμβούλου της ΔΕΗ ΑΕ
                                                                                                                 κ. Αρθούρο Ζερβό
ΑΘΗΝΑ

Αξιότιμε  Πρόεδρε και  Διευθύνων της μεγάλης αυτής επιχείρησης που λέγεται ΔΕΗ. Παίρνοντας υπόψη όλα όσα  ακούγονται και όσα δρομολογούνται για το μέλλον της επιχείρησης, θέλουμε να σας εκφράσουμε την αγανάκτηση, τόσο  σαν εργαζόμενοι όσο και σαν πολίτες της ακριτικής περιοχής . Αυτής της περιοχής που συνεισφέρει τόσα πολλά στην Εθνική οικονομία της χώρας καθώς επίσης και στην ενεργειακή της επάρκεια.
Εκφράζουμε την αγανάκτηση γιατί θεωρούμε ότι πλέον μας εμπαίζουν και μας υποτιμούν . Γνωρίζεται πολύ καλά ότι στην περιοχή μας  λειτουργούν 3 Μονάδες συνολικής ισχύος 1000 περίπου M.W. και τροφοδοτούνται από ένα δημόσιο Ορυχείο και ένα Ιδιωτικό (ΑΗΣ ΜΕΛΙΤΗΣ).

Σάββατο 23 Απριλίου 2011

Πασχαλινές Ευχές απο τον Λαογραφικό Μορφωτικό Πολιτιστικό και Γυμνάστικό Σύλλογο Βεύης

Ο Λαογραφικός Μορφωτικός Πολιτιστικός και Γυμανστικός Σύλλογος Βεύης σας εύχεται
Καλή Ανάσταση
Το άγιο Φως της Ανάστασης ,
ας φωτίσει τις ψυχές
και τις ζωές όλων μας.
Καλό και ευλογημένο Πάσχα....!

Τετάρτη 20 Απριλίου 2011

ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΗ ΠΑΡΑΔΡΟΜΗΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΔΗΜΟΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΒΕΥΗΣ
Χρήστος Αλούσης
Λάζαρος Τάνος
Σύμβουλοι Τοπικής Κοινότητας Βεύης
Βεύη 19 Απριλίου 2011
  
ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΗ ΠΑΡΑΔΡΟΜΗΣ
  
Σε πρόσφατη επιστολή μας προκειμένου να κοινοποιήσουμε στους αρμόδιους τις αντιδεοντολογικές δράσεις του Προέδρου του Συμβουλίου της Τοπικής Κοινότητας Βεύης, κ. Δημήτρη Κυριακού, και σε συνέχεια της επιστολής αυτής επιθυμούμε να επανορθώσουμε όσα εκ παραδρομής αναφέραμε περί "στημένου ρεπορτάζ με ρεπόρτερ περιφερειακού τηλεοπτικού καναλιού", θέλοντας να καυτηριάσουμε τις συμπεριφορές των υποκινητών στημένων καταστάσεων που σχετίζονται με θέματα που αφορούν την Τοπική κοινότητα Βεύης.
Σε καμιά περίπτωση δεν επιρρίπτουμε μομφή ή ευθύνες σε δημοσιογράφους ή κανάλια. Αντίθετα, θεωρούμε ότι τα τοπικά και περιφερειακά Μ.Μ.Ε. (εφημερίδες, ραδιόφωνα, τηλεοπτικοί σταθμοί, μπλογκς) και οι δημοσιογράφοι που τα υπηρετούν βρίσκονται κοντά στα θέματα που απασχολούν τον τόπο μας και τα προβάλλουν με αντικειμενικότητα και διάθεση υποστήριξης προς τη μεριά των δοκιμαζόμενων τοπικών κοινωνιών. 
Με την παρούσα επιθυμούμε να διαλευκάνουμε κάθε παρεξήγηση και παρερμηνεία που αφορά τα Μ.Μ.Ε. και, βέβαια, σε ότι αφορά την ουσία και το πνεύμα της καταγγελίας μας εμμένουμε στην αρχική τοποθέτησή μας. 

Χρήστος Αλούσης
Λάζαρος Τάνος
Σύμβουλοι Τοπικής Κοινότητας Βεύης

Κυριακή 17 Απριλίου 2011

Επιστολή Τοπικών Συμβούλων Βεύης προς ΔΕΗ Α.Ε

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΔΗΜΟΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΟΠΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΒΕΥΗΣ
Χρήστος Αλούσης, Σύμβουλος
Λάζαρος Τάνος , Σύμβουλος
 
ΠΡΟΣ
1)     Πρόεδρο Δ.Σ. & Δ/ντα Σύμβουλο ΔΕΗ Α.Ε. κ. Αρθούρο Ζερβό
2)     Γενικό Δ/ντή Ορυχείων ΔΕΗ κ. Παναγιώτη Νικολακάκο
3)     Γενικό Δ/ντή Παραγωγής ΔΕΗ κ. Ιωάννη Κοπανάκη
4)     Δ/ντρια  Λιγνιτικού Κέντρου Δυτ. Μακεδονίας κ. Όλγα Κουρίδου

Βεύη 14 Απριλίου 2011

 Κυρία και Κύριοι ,

Πριν μερικές ημέρες αποτρέψαμε μεθόδευση του Προέδρου του Συμβουλίου της Τοπικής Κοινότητας Βεύης και υπαλλήλου (εργοδηγού) σας Δημήτριου Κυριακού, να περάσει από το Συμβούλιό μας απόφαση – πρόταση προς την ΔΕΗ Α.Ε. με την οποία, ούτε λίγο ούτε πολύ, η Τοπική Κοινότητα Βεύης είναι αποφασισμένη να βοηθήσει στην κατεύθυνση της επαναδιάνοιξης του ορυχείου σας στο Κλειδί, επιτρέποντας την απόθεση των χωμάτων σε, διακαώς από εσάς επιθυμητή, έκταση της κοινότητάς μας.

Τρίτη 5 Απριλίου 2011

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ & ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ – ΠΛΗΤΤΟΜΕΝΩΝ ΒΕΥΗΣ

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ & ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ – ΠΛΗΤΤΟΜΕΝΩΝ ΒΕΥΗΣ
ΑΡΙΘΜ. ΑΠΟΦ. ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ 177/2010 ΜΟΝΟΜΕΛΟΥΣ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟΥ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
ΕΤΟΣ ΙΔΡΥΣΗΣ 2010              http://e-vevi.blogspot.com                     Τ.Θ. 185                   ΒΕΥΗ 53074
Βεύη 2 Απριλίου 2011
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Απάντηση, στην με αριθμ. πρωτ. 8 της 4ης Μαρτίου 2011 επιστολή μας, λάβαμε από την Διεύθυνση Δικτύου Λιανικής της Κεντρικής Υπηρεσίας των ΕΛ.ΤΑ. την οποία υπογράφει ο Δ/ντής  κ. Νίκος Φραγκούλης, από το περιεχόμενο και το ύφος της οποίας επιβεβαιώνονται οι φόβοι και οι ανησυχίες μας για το κλείσιμο του Ταχυδρομικού Γραφείου Βεύης.
Συγκεκριμένα η απαντητική επιστολή αναφέρει:
Αθήνα 29-3-2011
Προς τον Σύλλογο Περιβάλλοντος Πολιτισμού & Ποιότητας Ζωής – Πληττομένων Βεύης
ΘΕΜΑ: «Λειτουργία Μονάδων Δικτύου Λιανικής»
Απαντώντας στην 08/04-03-2011 επιστολή σας, σας πληροφορούμε τα εξής:

Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011

ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΔΕΝ ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;

του Παντελή Καραλευθέρη
Αν/Γραμματέα ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ -ΚΗΕ

-Τα Ορυχεία Αχλάδας έκλεισαν.
-Ο ΑΗΣ Μελίτης, το καθαρότερο εργοστάσιο Παραγωγής Ηλεκτρικού Ρεύματος, ΚΛΕΙΝΕΙ.
-Η Βεύη ΣΤΟΙΧΕΙΩΝΕΙ και νέα Ορυχεία ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΜΕ ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΥΠΕΚΑ.

     Τελικά σ’αυτή την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ δεν ακούει κανείς.
Ακούνε μόνο τις υψηλές συχνότητες των Τροϊκανών, οι οποίοι ¨τσιρίζουν¨ στο παζάρι του ξεπουλήματος της περιουσίας της χώρας που έστησε ο Γιώργος Παπανδρέου.
    Στην ενέργεια η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, παραπαίοντας μέσα στην κρίση, δημιουργεί πρόσθετα προβλήματα.
Από καιρό είχαμε γράψει πως το Ορυχείο Αχλάδας θα κλείσει.
    Παρά τις φιλότιμες προσπάθειες των εργαζομένων, στις ιδιωτικές επιχειρήσεις και του Εργατικού Κέντρου Φλώρινας να λυθούν τα προβλήματα, η εταιρεία – ιδιοκτήτης δεν κατάφερε να ανταποκριθεί στις συμβατικές της υποχρεώσεις. Ποιες ευθύνες υπάρχουν και σε ποιον αναλογούν ας τις ελέγξει η ΔΕΗ. Πάντως, η ευθύνη της συνολικής ανάληψης της τροφοδοσίας από ένα μόνο Ορυχείο, βαραίνει κυρίως τον ιδιοκτήτη, αλλά και όσους από την ΔΕΗ συμβολαιοποίησαν αυτή την επιλογή, όπως και όσους από το υπουργείο την στήριξαν.
     Δυστυχώς όμως τα προβλήματα συνεχίζονται και γίνονται μεγαλύτερα

Παρασκευή 11 Ιουνίου 2010

Ενημέρωση εκπροσώπων των κομμάτων για το λιγνιτωρυχείο Βεύης από τον υφυπουργός Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής Γ. Μανιάτη

Ενημέρωση στους εκπροσώπους κομμάτων αναφορικά με τη διαδικασία εκμίσθωσης του λιγνιτωρυχείου Βεύης στη Φλώρινα παρέσχε ο υφυπουργός Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής Γιάννης Μανιάτης και μέλη της Επιτροπής που έχει συγκροτηθεί στο Υπουργείο για την επιλογή του μισθωτή. Η Επιτροπή, που αποτελείται από τον καθηγητή Πανεπιστημίου Αθηνών και Πρόεδρο του Ι.Γ.Μ.Ε Π. Μητρόπουλο, τον πρύτανη του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Γρ. Πραστάκο, τον καθηγητή Διεθνούς Δικαίου του Παντείου Πανεπιστημίου Στ. Περράκη, τον ομότιμο καθηγητή Ε.Μ.Π Κ. Παναγόπουλο και τον γενικό επιθεωρητή Περιβάλλοντος Π. Μέρκο, ενημέρωσε τους εκπροσώπους των κομμάτων για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του λιγνιτωρυχείου Βεύης, παρουσίασε τα στοιχεία που αφορούν στο κοίτασμα λιγνίτη και εξήγησε ποιες προϋποθέσεις πρέπει να πληρούν οι ενδιαφερόμενοι για την εκμίσθωση του χώρου. Ο κ. υφυπουργός υπογράμμισε

Τρίτη 11 Μαΐου 2010

ΠΕΘΑΝΕ Ο ΚΩΣΤΑΣ ΒΑΡΒΟΥΤΗΣ

Το παρακάτω κείμενο είναι αυτολεξεί το σχόλιο ενός αναγνώστη σε μια παλιότερη μας σχετική ανάρτηση και το florinacityblogs έκρινε σωστό να την αναρτήσει

''Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΡΧΟΝΤΑΣ ΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ ΒΑΡΒΟΥΤΗΣ ΠΕΘΑΝΕ.Η ΚΗΔΕΙΑ ΤΟΥ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ.ΣΤΗΝ ΚΗΔΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΛΩΡΙΝΑ ΗΤΑΝ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΒΕΥΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΥ Ο ΠΟΛΙΤΕΥΤΗΣ ΤΟΥ ΛΑΟΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΩΤΣΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ Ο ΡΟΜΠΗΣ.



ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ.ΑΧΑΡΙΣΤΑ ΓΑΙΔΟΥΡΙΑ ΞΕΣΑΜΑΡΩΤΑ. ''


ΝΤΡΟΠΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΦΛΩΡΙΝΑ.


ΑΙΣΧΟΣ

Σάββατο 27 Μαρτίου 2010

Μάχη πολλών μνηστήρων για το λιγνιτωρυχείο της Βεύης και από πίσω ΜΕΛΙΤΗ II

Όλοι οι παίκτες της εγχώριας ενεργειακής αγοράς, εκπροσωπώντας τον ιδιωτικό τομέα, εξέφρασαν ενδιαφέρον για τη μίσθωση του λιγνιτωρυχείου της Βεύης στη Φλώρινα.



Πρόκειται για δημόσιο λιγνιτωρυχείο, με αποθέματα περίπου 90 εκατομμυρίων τόνων, το οποίο μέχρι πριν από 7 χρόνια εκμεταλλευόταν εταιρεία του Κ. Βαρβούτη, η οποία στη συνέχεια κατέστη έκπτωση και τα δικαιώματα επέστρεψαν στο Δημόσιο.


Παρά το ότι η διαδικασία που επέλεξε το υπουργείο, αφορά αποκλειστικά και μόνο την παραχώρηση δικαιωμάτων έρευνας και εκμετάλλευσης λιγνίτη, η παραχώρηση αυτή, συνδυάζεται αμέσως με τη δημιουργία μονάδας ηλεκτροπαραγωγής.



Ο λόγος είναι ότι παρά την επιβάρυνση της ηλεκτροπαραγωγής από λιγνίτη, με το υψηλό κόστος των εκπομπών ρύπων που θα ισχύσει από το 2013 και μετά, το νέο εργοστάσιο, μαζί με αυτό που λειτουργεί η ΔΕΗ [DEHr.AT] στη Μελίτη της Φλώρινας, θα είναι τα πρώτα που θα προσφέρουν ενέργεια στην ημερήσια αγορά και θα ακολουθούν τα παλιότερα.

Σάββατο 20 Μαρτίου 2010

ΜΝΗΣΤΗΡΕΣ ΓΙΑ ΜΕΛΙΤΗ II


Σύμφωνα με πληροφορίες που διέρρευσαν στον Ελληνικό τύπο αναμένεται να εκδηλώσουν ενδιαφέρον για την κατασκευή και εκμετάλλευση της δεύτερης λιγνιτικής μονάδας ΜΕΛΊΤΗ II, η ΕΛΛΑΚΤΩΡ (Μπόμπολας-Καλιτσάντσης) με την οποία η Elpedison έχει κατ' αρχήν συμφωνία προμήθειας λιγνίτη, στο πλαίσιο της προσπάθειάς της για αμφισβήτηση του μονοπωλίου της ΔΕΗ στο καύσιμο αυτό.

ΜΕΛΙΤΗ II : Λιγνιτική μονάδα από Elpedison 370 MW



Πρόθεση για δημιουργία μονάδας ηλεκτροπαραγωγής στη Φλώρινα, κοντά στο λιγνιτωρυχείο της Βεύης, με καύση λιγνίτη και ισχύ 370 μεγαβάτ, εξέφρασε η Elpedison (ΕΛ.ΠΕ. και ιταλική Edison), με αίτηση που κατέθεσε χθες στη ΡΑΕ.

Ελευθεροτυπία,19 Μαρτίου 2010

Επιτροπή για τον μισθωτή στην Βεύη


Τη συγκρότηση Επιτροπής που θα επιλέξει τον μισθωτή των λιγνιτωρυχείων της Βεύης στη Φλώρινα ανακοίνωσε χθες ο υφυπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής Γιάννης Μανιάτης. Στην Επιτροπή μετέχουν οι κ. Παναγιώτης Μητρόπουλος - πρόεδρος του ΙΓΜΕ και καθηγητής του Πανεπιστημίου Αθηνών, Γρηγόρης Πραστάκος - πρύτανης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Στέλιος Περράκης - καθηγητής του Παντείου, Κώστας Παναγόπουλος - ομότιμος καθηγητής του ΕΜΠ και Παναγιώτης Μάρκος του ΥΠΕΚΑ. Εργο της Επιτροπής είναι η απευθείας επιλογή μισθωτή για την έρευνα και εκμετάλλευση του δημόσιου λιγνιτωρυχείου. Ταυτόχρονα, στο πλάσιο της διαφάνειας, ο κ. Μανιάτης απέστειλε επιστολή προς τα κόμματα και ζήτησε τον ορισμό εκπροσώπων τους προκειμένου σε τακτά χρονικά διαστήματα να υπάρχει πλήρης ενημέρωση για την πορεία των εργασιών της Επιτροπής.

Εως χθες το μεσημέρι, ενδιαφέρον για την εκμετάλλευση των λιγνιτωρυχείων της Βεύης είχαν εκδηλώσει, σύμφωνα με πληροφορίες, η «Ελλάκτωρ» (θα συνεργαστεί με την Elpedison, η οποία ενδιαφέρεται για λιγνιτική μονάδα ηλεκτροπαραγωγής), η «ΕΛΜΙΝ - Ιντερκατ», η «Τέρνα» και αναμένονταν και άλλες προτάσεις έως τη λήξη της προθεσμίας κατάθεσης της εκδήλωσης ενδιαφέροντος.
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12336&subid=2&pubid=26509169
ΔΕΙΤΕ ΤΟ Ενδιαφέρον από 11 Επιχειρηματικά Σχήματα για την Βεύη ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ
http://www.energia.gr/article.asp?art_id=29863

Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2010

Τα λιγνιτωρυχεία της Βεύης και το μέλλον τους ήταν το θέμα του υπομνήματος που κατέθεσε η συντονιστική επιτροπή αγώνα Βεύης στην Υπουργό Περιβάλλοντος


Τα λιγνιτωρυχεία της Βεύης και το μέλλον τους ήταν το θέμα του υπομνήματος που κατέθεσε η συντονιστική επιτροπή αγώνα Βεύης στην Υπουργό Περιβάλλοντος Τίνα Μπιρμπίλη, υπογραμμίζοντας τα προβλήματα που δημιουργούνται στο περιβάλλον, αλλά και στην υγεία των κατοίκων από την αυτανάφλεξη του λιγνίτη, απ’ όπου απελευθερώνεται επιβλαβές μονοξείδιο του άνθρακα. Σε σύσκεψη, όπου παραβρέθηκαν οι βουλευτές του Νομού, ο Δήμαρχος Μελίτης και πλήθος κόσμου της περιοχής, συζητήθηκαν τα προβλήματα που δημιουργούνται από την μη λειτουργία των ορυχείων, καθώς και η αναγκαιότητα επαναλειτουργίας των ορυχείων, τόσο για την εύρυθμη λειτουργία των Ατμοηλεκτρικών σταθμών της περιοχής όσο και για την καταπολέμηση εν μέρει της ανεργίας, με την πρόσληψη εργατικού δυναμικού από την περιοχή.
http://papagr.blogspot.com