Ως φιλελεύθερος βεβαίως πιστεύω στην μείωση του κράτους και στην ιδιωτική πρωτοβουλία, η οποία αποτελεί κινητήριο δύναμη παραγωγής πλούτου, είναι όμως άλλο
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΔΗ.ΣΥ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΔΗ.ΣΥ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2011
Προσοχη στην ΔΕΗ και το θέμα της ενέργειας
H “ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ” κοντά στους εργαζόμενους της ΔΕΗ
Είναι συγκινητικό, ότι θυμήθηκε η ΝΔ την ΔΕΗ και τους εργαζόμενους της και μάλιστα το μεγάλης σημασίας θέμα της ενσωματωμένης στις επενδύσεις της επιχείρησης περιουσίας του ασφαλιστικού τους φορέα, που αυτή την στιγμή δεν μπορεί να πληρώσει ούτε τα φάρμακα των ασφαλισμένων. Όλως τυχαίως η παρέμβαση με ερώτηση στην βουλή των βουλευτών της ΝΔ στις 3/10/2011 γίνεται, μετά από άρθρο την 1/10/2011 στον Πτολεμαίο του στελέχους της Δημοκρατικής Συμμαχίας Ευάγγελου Ιωαννίδη
Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2011
Θ. ΣΚΥΛΑΚΑΚΗΣ: Τι κρύβει το «Plan B» του κ. Σαμαρά
Ο υπεύθυνος του Τομέα Οικονομίας και Οικονομικών της Δημοκρατικής Συμμαχίας, ευρωβουλευτής, Θεόδωρος Σκυλακάκης , αναφερόμενος στην παρουσία του κ. Σαμαρά στη ΔΕΘ, έκανε σήμερα την ακόλουθη δήλωση:
«Το τι προτείνει ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης κ. Σαμαράς για την οικονομία στην πιο κρίσιμη στιγμή για τη χώρα, είναι εξόχως σοβαρό θέμα. Ιδίως σε ό,τι αφορά τα συγκεκριμένα μέτρα, μια που όπως ο ίδιος δήλωσε διαθέτει "plan B" το οποίο είναι μάλιστα "πλήρες και κοστολογημένο". Τι προβλέπει αυτό:
Τετάρτη 31 Αυγούστου 2011
ΛΥΓΚΗΣΤΙΣ ΠΡΟΣ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ
Κυρία Πρόεδρε,
Καλώς ήλθατε στον ακριτικό Νομό μας ,ένα κομβικό σημείο που στο άμεσο μέλλον θα παίξει καθοριστικό ρόλο στην ενεργειακή πολιτική των Βαλκανίων.
Θεωρούμε ότι η Φλώρινα θα γίνει ο ενεργειακός κόμβος της ευρύτερης περιοχής. Ο Νομός μας όπως και το λεκανοπέδιο έχει ταυτιστεί με την παραγωγή ενέργειας, προσφέροντας κατά 60% το πολύτιμο αγαθό που λέγεται ρεύμα στην χώρα. Έχει συμβάλει με την παραγωγή τόσο στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας όσο και της περιοχή μας. Γι’ αυτόν τον λόγο θα θέλαμε να δείτε τον τόπο αυτόν με διαφορετικό μάτι.
Κυρία πρόεδρε, στον Νόμο Φλώρινας παράγονται 1.000 MW ενέργειας. Υπάρχουν εν ενεργεία δυο ορυχεία εκ τον οποίο το ένα είναι ιδιωτικό και το άλλο ανήκει στο δημόσιο.
Τα πιστοποιημένα καταστήματα της περιοχής είναι 450 εκατομμύρια κυβικά. Αυτά από μόνα τους δίνουν την δυνατότητα στο κράτος να στηρίξει όχι μόνο τις υπάρχουσες μονάδες αλλά και άλλες δυο. Για τους λόγους αυτούς διαχρονικά εμείς επιθυμούμε και σας προτείνουμε να υιοθετήσετε τις θέσεις μας, και να τις προβάλετε στο κοινοβούλιο.
Προτείνουμε
1) Κατασκευή της δεύτερης μονάδας του ΑΗΣ Μελίτης από τη ΔΕΗ.
2) Άμεση λειτουργία του Ορυχείου της Βεύης (ΒΙΟΛΙΓΝΙΤ) - Κλειδιού – Αχλάδας και πεδίο Μελίτης – Λόφων.
3) Κατασκευή δεύτερου φράγματος από την ΔΕΗ για την λειτουργία και τροφοδοσία της δεύτερης μονάδας ΑΗΣ Μελίτης.
4) Μετεγκατάσταση του Δ.Δ. Αναργύρων – Δ.Δ. Αχλάδας .
5) Κατασκευή μονάδας αποθείωσης στον ΑΗΣ Αμυνταίου – Φιλώτα.
6) Προσλήψεις προσωπικού από την ΔΕΗ.
7) Χρηματοδότηση του Δήμου Φλώρινας για την κατασκευή της τηλεθέρμανσης.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
