Αντι ΣαράνταΜε τον πρόωρο και αναπάντεχο χαμό του προέδρου,πατριώτη, αγωνιστή , φίλου και τοπικιστή Ηλία την σημαδιακή αυτή ημέρα ( 12η Φεβρουαρίου 2011 )νιώθουμε βαθύτατο πένθος και του ευχόμαστε καλή ανάσταση.Θα ευρίσκεται πάντα στην μνήμη μας. Αισθητητή η απουσία σου φίλε και ο τρόπος που αντιμετώπιζες τα πάντα! Φτώχός φαντάζει σήμερα ο πεζόδρομος , μας λείπουν τα πειράγματα σου!