Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2010

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ - ΨΑΛΛΙΔΑΣ Ε. ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Ευχαριστώ θερμά όλους τους συνδημότες και τις συνδημότισσες μου για την εμπιστοσύνη που έδειξαν στο συνδυασμό «Ανοιχτοί Ορίζοντες» , εκλέγοντας τον Μάκη Ιωσηφίδη , πρώτο δήμαρχο του νέου διευρυμένου δήμου Αμυνταίου.
Επίσης θέλω  να ευχαριστήσω και όλους όσους με στήριξαν  με την ψήφο τους και μου έδωσαν τη δυνατότητα να τους εκπροσωπήσω στο νέο δήμο από τη θέση του δημοτικού συμβούλου. Δεσμεύομαι ότι δεν θα τους διαψεύσω και θα τιμήσω την ψήφο  τους.
Θα προσπαθήσω να φανώ
αντάξιος της εμπιστοσύνης των συνδημοτών μου και με αίσθημα ευθύνης να συμβάλω και εγώ στην κοινή προσπάθεια μαζί με όλους τους συνυποψήφιους μου για την ανάπτυξη της περιοχής.
Η ισόρροπη ανάπτυξη όλων των οικισμών, η διαφάνεια στη διαχείριση των οικονομικών , η προστασία του περιβάλλοντος , η βοήθεια στις ευπαθείς  ομάδες , η στήριξη των νέων μας   και οι ίσες ευκαιρίες για όλους τους δημότες μας αποτελούν για μένα ζητήματα πρωταρχικής σημασίας. Για αυτά θα αγωνιστώ…
Ακόμα θα ήθελα να συγχαρώ και τους υποψηφίους των υπολοίπων συνδυασμών για τον αγώνα τους.
Όλοι μαζί θα πρέπει να ενώσουμε τις δυνάμεις μας για το καλό του τόπου μας . Ο δήμος Αμυνταίου με τη νέα του μορφή περιμένει πολλά από μας. Στο χέρι μας είναι να μην διαψεύσουμε την εμπιστοσύνη των συμπολιτών μας.


                      ΨΑΛΛΙΔΑΣ  Ε.  ΓΕΩΡΓΙΟΣ                     
                   ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΔΗΜΟΥ ΑΜΥΝΤΑΙΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια: